System spełnia wszelkie wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych nałożone przez ustawę o ochronie danych osobowych co oznacza, że umożliwia budowanie bazy danych osobowych klientów w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Nie wiesz jak zgłosić bazę do GIODO? Podpowiemy co należy zrobić, aby nie narażając się na konsekwencje prawne budować bazę klientów. Klient raz zdobyty pozostanie z Tobą na dłużej.
System CRM posiada wiele możliwości konfiguracji, które pozwalają na dostosowanie do działania niemal każdej firmy pośrednictwa finansowego, sprzedającej dowolne rodzaje produktów finansowych. Oprócz standardowych funkcjonalności i opcji konfiguracyjnych możemy również stworzyć niestandardowe rozwiązania i funkcje, które będą dostępne wyłącznie dla Twojej firmy.
Finhouse.CRM pozwala gromadzić i zarządzać kompletną informacją o klientach w jednej bazie danych. System umożliwia agregowanie, filtrowanie i zarządzanie danymi zarówno osób fizycznych, jak i klientów biznesowych. Zakresy danych klientów mogą być konfigurowane indywidualnie, zaś dostęp do danych poszczególnych klientów zależy od nadanych użytkownikom uprawnień dostępowych
CRM posiada wbudowany work flow obsługi klienta (statusy) ujednolicający i znacznie upraszczający zapisywanie historii obsługi klienta. Doradca w prosty sposób wybiera z dostępnej listy aktualny status, co pozwala na czytelne ewidencjonowanie historii kontaktów doradców z klientami. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest określenie aktualnego statusu pracy z każdym klientem, co umożliwia także bieżące śledzenie pracy doradców.
CRM umożliwia definiowanie dowolnej struktury sieci oddziałów, a także wyodrębnienie różnych ich typów, np.: oddziały własne i oddziały partnerskie/franczyzowe oraz łączenie ich w dowolne struktury i grupy regionalne. W zależności od typu oddziału oraz umiejscowienia w strukturze CRM umożliwia generowanie szczegółowych raportów efektywnościowych, a także naliczanie prowizji wg innych modeli prowizyjnych.
System ma wbudowane trzy różne definiowalne mechanizmy naliczania prowizji: prowizje należne dla firmy, prowizje dla doradców oraz prowizje dla partnerów (dostawców klientów), które są definiowane przez użytkownika i obowiązują dla określonych przedziałów czasowych. CRM umożliwia także definiowanie różnych grup wskaźników prowizyjnych dla doradców i oddziałów partnerskich, co oznacza możliwość budowania grup sprzedażowych o różnych wartościach prowizji.
Po zdefiniowaniu wskaźników prowizji, sprzedaż produktu dla klienta (wprowadzenie statusu "sprzedaż") jest jednoznaczne z naliczeniem wszelkich prowizji. System podpowiada domyślne wartości prowizji na podstawie zdefiniowanych wskaźników z możliwością ich korekty przez użytkownika. Po zatwierdzeniu prowizji automatycznie generowane są raporty prowizyjne dla poszczególnych grup odbiorców w formacie pdf lub xls.
Każdy z klientów może zostać przypisany do zdefiniowanych wcześniej źródeł pozyskania tj.: partnerzy (dostawcy klientów), infolinia, czy też leady z własnej strony www. Dla każdego ze źródeł można zdefiniować indywidualne stawki należnych prowizji, co umożliwia automatyczne raportowanie i rozliczanie prowizji. System pozwala również na automatyczne wpisywanie leadów z dowolnych portali i landing pages.
System pozwala na definiowanie różnych typów klientów: klient prywatny – pozyskany przez doradcę; klient firmowy – pozyskany dzięki działalności promocyjnej firmy oraz klient partnera – polecony przez partnera zewnętrznego typu biuro nieruchomości lub partnera wewnętrznego (inny doradca). Dla poszczególnych typów klientów możliwe jest zdefiniowanie szczegółowych źródeł, np. agencje nieruchomości, czy deweloperzy, a także osób reprezentujących partnera.
Każdy partner, po wprowadzeniu jego danych adresowych do systemu, może otrzymywać automatycznie wysyłane przez system raporty o wykonanych operacjach na klientach. System posiada również specjalny status użytkownika, który umożliwia partnerowi bezpośredni dostęp do informacji o aktualnym statusie przekazanych przez niego klientów, lecz bez dostępu do danych osobowych i finansowych.
Finhouse.CRM umożliwia raportowanie postępów prac nad klientami, efektywności i sprzedaży doradców, oddziałów oraz regionów, a także sprzedaży poszczególnych produktów. Dostępnych jest kilka typów raportów, które obejmują m.in. rozliczenia prowizyjne dla doradców, partnerów i banków i które mogą być generowane w formie pdf. Dla określonych poziomów uprawnień użytkowników możliwy jest także export dowolnych danych do pliku excel.
Finhouse.CRM umożliwia pozwala na przypisywanie użytkowników do określonych struktur/oddziałów i ich migrację w ramach struktury firmy, a także na różnicowanie uprawnień dostępowych, w tym poziomu dostępu do danych klientów, modułów rozliczeniowych, raportów itp. Dla każdego z użytkowników system może generować indywidualne raporty efektywności i raporty sprzedaży.
Jednym z elementów Finhouse.CRM jest kalendarz umożliwiający zarządzanie czasem pracy oraz kontaktami z Klientami przez doradców, ale również umożliwia delegowanie i kontrolę wykonania zadań przez przełożonych. Kalendarz usprawnia proces planowania pracy i umożliwia zarządzanie kontaktami z klientami przez doradców. Podstawowe funkcje kalendarza to m.in. zarządzanie czasem pracy doradcy, planowanie działań, dostarczenie danych raportowych do analizy efektywnościowej.
Finhouse.CRM umożliwia poprawienie skuteczności komunikacji z klientami i efektywności sprzedaży dzięki zaimplementowanemu modułowi powiadomień SMS-owych. Bardzo często klientom zdarza się „zapomnieć” o zaplanowanym spotkaniu z doradcą. Dzięki automatycznym powiadomieniom wysyłanym w wiadomości sms zwiększysz liczbę odbytych spotkań, co przełoży się na poziom sprzedaży.